Zoals jullie in mijn vorige post kunnen lezen, was een van de opdrachten voor de laatste groepsdag van Soulbranding een merktemplate en elevator pitch versie 1.0 te presenteren aan de groep. Ik ging wegens falend internet bij mij thuis (lang verhaal, andere post ūüėČ bij Tante Sientje in Haarlem aan de latte macchiato en oosterse kipsalade met laptop, om een presentatie van maximaal 5 minuten met m√≠jn verhaal in elkaar te zetten. Vereiste onderdelen: marktemplate en pitch. Tot stand gekomen in de Franse najaarszon, weet u nog?

De groep had mij vorige keer feedback gegeven dat ik wel wat meer van mezelf mocht laten zien. Dus sleutelde ik een presentatie in elkaar met eigen foto’s, die symbool staan voor de verschillende onderdelen van mijn merktempate en pitch.

thisisme

 

Herken je mij hierin?

Mijn buddy’s van de Soulbranding cursus wel, en de feedback die ze gaven was niet mals!

> ‘Geloofwaardig, net effe anders, je doet het al!, je bent het helemaal, je staat als een huis, gaaf die eigen foto’s’

Ik bloosde ervan. Fris ;-)!

 

 Merktemplate

merktemplate Gitta nov15

 

Elevator pitch

Ik ben een avonturier. Ik geniet van ontdekken, reizen, starten & bouwen. Van het leven! Raak me oprecht en ik zet al mijn energie, expertise, netwerk en eigenheid in voor jou. Ik werk graag met opdrachtgevers die de wereld met tastbare producten en resultaten een beetje mooier en rechtvaardiger willen maken. Met mijn talent voor communicatie & organisatie en enthousiasme voor vernieuwende idee√ęn, help ik jou -en hun- plannen te realiseren. Hoe ik dat doe? Door vanuit mijn hart een yoga-evenement te organiseren voor het goede doel of mensen met vage vragen en wilde plannen van praktische adviezen te voorzien. Dus valt er iets te regelen, plannen of communiceren, of heb je een idee dat maar niet tot uitvoering komt: bel me snel! Samen koffie (mits goeie) sla ik zelden af ;-).

Jouw mening telt!

Werk in uitvoering, zeker, want echt af is zo’n ding zelden en je verzint iedere keer wel iets anders of scherpers. Maar voor nu is dit ‘m.

Aan jullie nadrukkelijk (ook) de vraag: herkennen jullie mij hierin? Of: heb je nu een idee wie je voor je krijgt…?¬†Weet je waar je me voor kunt bellen?¬†En zou je mij bellen?

Ik hoor het heel graag! Reageer gerust en alsjeblieft in de comments. Een van mijn merkwaarden is niet voor niks (opr)echt :-)!